Jump to content
×
×
  • Yeni Oluştur...

Weblep.Com'a Hoş Geldiniz !

Weblep.Com'da aradığınız herşeyin çok daha fazlasını bulabilirsiniz , forum slayt reklam alanının da ilerleyen tarihlerde içerikler yer almaya başlauyacaktır.

WebLep Hosting ve Tasarım

Weblep.Com'a Hoş Geldiniz !

Weblep.Com'da aradığınız herşeyin çok daha fazlasını bulabilirsiniz , forum slayt reklam alanının da ilerleyen tarihlerde içerikler yer almaya başlauyacaktır.

WebLep Hosting ve Tasarım

Weblep.Com'a Hoş Geldiniz !

Weblep.Com'da aradığınız herşeyin çok daha fazlasını bulabilirsiniz , forum slayt reklam alanının da ilerleyen tarihlerde içerikler yer almaya başlauyacaktır.

WebLep Hosting ve Tasarım

Weblep.Com'a Hoş Geldiniz !

Weblep.Com'da aradığınız herşeyin çok daha fazlasını bulabilirsiniz , forum slayt reklam alanının da ilerleyen tarihlerde içerikler yer almaya başlauyacaktır.

WebLep Hosting ve Tasarım

Weblep.Com'a Hoş Geldiniz !

Weblep.Com'da aradığınız herşeyin çok daha fazlasını bulabilirsiniz , forum slayt reklam alanının da ilerleyen tarihlerde içerikler yer almaya başlauyacaktır.

WebLep Hosting ve Tasarım

  • Bu Alana Reklam Verebilirsiniz
    Bu Alana Reklam Verebilirsiniz

Adsense BGBG Nedir ? Kazancımı Nasıl Arttırabilirim ?

Konuyu değerlendir


radeonADS
 Paylaş


Önerilen İletiler

Adsense BGBG Nedir ? Kazancımı Nasıl Arttırabilirim ?
 Paylaş


  • Kullanıcı
Oluşturulma : (güncelleme yapıldı)

bgbg.png

BGBG (Bin Gösterim Başına Gelir), aldığınız her 1000 gösterimden elde edeceğiniz tahmini kazançları temsil eder. BGBG, gerçekte ne kadar gelir elde ettiğinizi değil, tahmini kazancınızın aldığınız sayfa görüntüleme, gösterim veya sorgu sayısına bölünüp 1000 ile çarpılmasıyla ortaya çıkan değeri gösterir.

Formül:
BGBG = (Tahmini kazanç / Sayfa görüntüleme sayısı) * 1000

Örneğin:

·        Örneğin, 25 sayfa görüntülemeden 0,15 TL tutarında bir tahmini kazanç elde ettiyseniz, sayfa BGBG'niz (0,15 TL / 25) * 1000, yani 6,00 TL olur.

·        45.000 reklam, gösteriminden 180 TL tutarında bir tahmini kazanç elde ettiyseniz, reklam BGBG'niz (180 TL / 45.000) * 1000, yani 4,00 TL olur.

BGBG, reklamcılık programlarında yaygın olarak kullanılan bir sayıdır. Farklı kanallardan elde ettiğiniz gelirleri karşılaştırırken bu sayıdan yararlanabilirsiniz.

BGBG Nasıl Arttırılır?

Bin Gösterim Başına Gelir, büyük oranda reklam verenlerin elindedir. Reklam bütçeleri arttığında otomatik olarak BGBG verisinde artış gözlenecektir. Yine de BGBG’yi yükseltmek için uygulayabileceğiniz bazı basit ancak etkili yöntemler mevcut. Aşağıdaki yöntemleri kullanarak BGBG değerinizi önemli ölçüde arttırabilmeniz mümkündür.

1.     İçerik ve Kitle Kalitesini arttırın: Dilbilgisi ve yazım hataları olmadan, doğru ve yüksek getirili anahtar kelimeleri hedef alan içerikler yayınlayın. Kullanıcılarınıza gerçekten değer katan içerikler üretin. Bu sayede zamanla kitleniz çeşitlenecek ve değerli anahtar kelimelerin yayınlandığı sayfalarınızda gelir artışı yaşanacaktır.

2.     Organik Trafiğe Odaklanın: Başarılı ve uzun kuyruklu içerikler sitenize arama motorlarından daha fazla organik trafik getirebilirler. Bin, Gösterim Başına yüksek ödeme yapan anahtar kelimeleri kullanarak içeriklerinizi geliştirebilirsiniz. Unutmayın, değerli anahtar kelimelerden hit, alacak içerikler üretmek ve bu içeriklerin başarılı sıralamalar alması kolay değildir. Hedeflenen trafiği elde etmek için orijinal, taze ve kaliteli içerikler üretmeye odaklanın.

3.     Doğru Anahtar Kelimeleri Bulun: Yüksek TBM, anahtar kelimelerinin seçimi, AdSense, Kazançlarındaki artış için de daha etkilidir. İçeriklerinize, içeriğinizle alakalı ve yüksek ödeme değerine sahip anahtar kelimeler eklemeyi deneyin. TBM’si yüksek anahtar kelimelere ait içerikler tık başına daha fazla kazandırmakla kalmaz, gösterim başına da, daha yüksek gelir elde etmenizi sağlarlar.

4.     Sitenizdeki Sorunlara Odaklanın: Sitenizi Search Console aracılığıyla sürekli mercek altında tutun. Olası tarama sorunları yaşamanız dolaylı olarak BGBG düşüşüne neden olabilir. Tüm sayfalarınızın sorunsuz açıldığından emin olun.

5.     Çok Değil, Başarılı Reklamları Yayınlayın: Sayfalarınızın her tarafını reklamla doldurmaktan vazgeçin. AdSense’in reklam dengesi özelliğini kullanın ve sitenizde hangi reklamların daha çok gelir getirebildiğini görün. Sitenizdeki niteliksiz reklamları kaldırın ve kaliteli reklamların görünmesini sağlayın. Daha fazla reklam yerine, daha az ama daha yüksek BGBG oranına sahip reklamları kullanmayı tercih edin.

6.     Google AdSense Fırsatlarını Kullanın: Google, AdSense’in size sunduğu fırsatları daima değerlendirin. Yeni fırsatlar BGBG artışına yardımcı olabileceği gibi potansiyel gelir artışına yardımcı olabilir. Google’ın önerilerinin işe yarayıp yaramayacağından emin değilseniz, önce reklam için bir deneme oluşturun. Basit bir A/B testinin ardından hangi reklamların size daha çok kazandırdığına kontrol edin ve uygulayın.

7.     Karıştırma, tamamlama ve kontrast, oluşturma: Sitenizde başarılı olacak reklam stilleri tasarlamak için bu teknikleri kullanın.

8.     Birden fazla reklam birimi kullanarak reklam alanından en üst düzeyde yararlanma: Sayfanızdaki içerikten daha fazla reklam koymamak kaydıyla sitenizdeki her sayfaya reklam birimleri, bağlantı, birimleri ve/veya arama kutularının bir kombinasyonunu koyabilirsiniz.

9.     En iyi performansı gösteren reklam boyutlarını kullanma: En başarılı reklam boyutları 720x90336x280160x600 ve 320x100 mobile banner'dır. Bu değerler sizin siteniz için farklılık gösterebilir. Sitenizde en iyi performans gösteren reklam birimlerine odaklanın.

BGBG Neden Düşüyor?

Sayfa BGBG'sindeki azalma, optimize, edilmemiş bir site tasarımından veya başarısız bir hedeflemeden kaynaklanıyor olabilir. Ziyaretçiler reklamlarınızı görse bile alakasız buldukları için tıklamıyor veya reklamları hiç görmüyordur. Düşük bir TO/sayfa BGBG'si, genellikle kazanç kaybına neden olur.

TO/sayfa BGBG'si trendlerini analiz etmenize ve düşüşe neden olabilecek değişiklikleri tespit etmenize yardımcı olması için, raporların tarih aralığını en az son 30 günlük bir döneme genişletin. Alternatif olarak, önceki ayda veya yılda benzer bir düşüş olup olmadığını görmek için "diğer tarihlerle karşılaştır" özelliğini de kullanabilirsiniz. Böylece, içinde bulunulan döneme ilişkin olarak kazancınızı etkileme olasılığı bulunan trendleri anlayabilirsiniz.

 

radeonADS tarafından düzenlendi

.

Yorum bağlantısı
Şimdi Paylaş


Konu Altı Reklam 1
Konu Altı Reklam 2
  • İleti 0
  • Oluşturulma
  • Son yanıt

Bu Konudaki En İyi Paylaşımcı

Popüler Günler

Bu Konudaki En İyi Paylaşımcı

Popüler Günler

Konu Görselleri

Şimdi Konuya Katılın

Şimdi gönderebilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Bir hesabınız varsa, şimdi oturum açın .

Misafir
Konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Editör içeriğini temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...